یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۰۹:۴۵

اجرای فاز سوم توسعه بندر شهیدرجایی به مناقصه رفت

باشگاه خبری فراساحل: سازمان بنادر ودریانوردی اجرای فاز سوم طرح توسعه مجتمع بندری شهیدرجایی را به مناقصه گذاشت. سازمان بنادر و دریانوردی باانتشار آگهی«تجدید ارزیابی کیفی مناقصه احداث فاز سوم طرح توسعه مجتمع بندری شهیدرجایی» انجام کلیه خدمات طراحی، تهیه مصالح و احداث این فاز را برای واگذاری به پیمانکار واجد شرایط به مناقصه گذاشت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به  نقل از مارین تایمز، براین اساس انجام کلیه خدمات طراحی، تهیه مصالح  و احداث این فاز شامل لایروبی، احداث اسکله و محدوده پسکرانه و ساختمان‎های مورد نیاز از طریق مناقصه دو مرحله‎ای به روش طرح و ساخت (EPC) به پیمانکار واجد شرایط واگذار  خواهد شد.


در همین راستا شرکت‎های پیمانکاری دارای پایه یک در رشته آب از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از تاریخ درج آگهی نوبت اول (16 خرداد) هفت روز مهلت دارند تا با مراجعه به دبیرخانه سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به دریافت مدارک مربوطه اقدام و پس از تکمیل ظرف 15 روز آن را به دبیرخانه مرکزی سازمان تحویل دهند. طبق این فراخوان در صورتی که مناقصه‌گر، امکان تامین منابع مالی پروژه به میزان 85 درصد مبلغ آورده مندرج در اسناد را دارد، باید نسبت به ارائه سند مربوط دال بر توانایی تامین تسهیلات تعهد شده (علاوه بر مدارک ارزیابی کیفی) اقدام کند. همچنین در صورت تصمیم به واگذاری کار به روش EPC+F مناقصه گران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.



  کد خبر : 1778
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :